Szállítási módjaink
Piaci átvétel kereskedések részére (Személyes átvétel):
Személyes átvétel üzletünkben egy előre egyeztetett időpontban.
Tel.: +36308757626
Cím: 2310, Szigetszentmiklós, Leshegy út 1.
Nyitvatartás:
Hétfő: 05.00-14.00
Szerda: 08.00-12.30
Csütörtök: 05.00-14.00
Szombat: 08.00-12.30
CSAK BEJELENTETT KERESKEDÉSEK LÉPHETNEK BE A TERÜLETRE!
GLS
Házhozszállítás: br. 2.189 Ft
60.000 Ft felett ingyenes
Csomagpont: br. 1690
Csomagautomata: br. 1690
Foxpost automata
Maximum 25.000 Ft rendelési összeg esetén díja: br. 1150 Ft
DPD
Házhozszállítás: br. 2.290 Ft
60.000 Ft felett ingyenes
MPL
Házhozszállítás: br. 1990 Ft + 4000 Ft kezelési költség
Csomagpont: br. 990 Ft+ 4000 Ft kezelési költség
Csomagautomata: br. 990 Ft+ 4000 Ft kezelési költség
Postán maradó: br. 990 Ft+ 4000 Ft kezelési költség
FONTOS! MPL VÁLASZTÁSA ESETÉN, CSOMAGFELADÁS CSAK HETENTE EGYSZER TÖRTÉNIK!
*Viszonteladók részére: Dabasi telephelyünket tekintve, előre egyeztetett időpontban Dabas és környékén szállítás ingyenes, további információ esetén keressen info@szecsidekor.hu e-mail címen.
Fizetési módjaink
Banki átutalás:
Az átutaláshoz szükséges adatok:
Név: Szecsi Dekor Trade Kft.
Bankszámlaszám: 30400001-00000000-84823131
Átutaláskor a közleménybe mindenképp tüntesse fel a rendelési azonosítóját!
Barion bankkártyás fizetés
A bankkártyás fizetéshez elég megadni a bankkártya számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja.
Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013
Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
A Norton-Symantec tanúsítványa igazolja, hogy a fizetés 256 bites titkosítással történik.
FONTOS:
Azok a vállalkozások amelyek ezt a fizetési megoldást választják CSAK a vállalkozásukra kiállított bankkártyával tudják fizetést elvégezni.
Utánvétes fizetés
Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor a futárszolgálat munkatársának kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot.
Díja: br. 499 Ft
Foxpost esetén: br. 250 Ft
60.000 Ft feletti rendelés esetén: ingyenes
Egyéb hasznos információk
Utánvét:
Amennyiben csomagját utánvéttel rendeli meg, lehetősége van a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával fizetni. Ez az egyik leggyakrabban választott fizetési mód, mivel az összeg csak a csomag kézbesítésekor kerül kiegyenlítésre. A futár az Ön által megadott szállítási címre viszi a csomagot, aminek átvétele után szükséges rendeznie a fizetést.
Ha csomagautomatába kéri a szállítást, rendelésének végösszegét bankkártyával tudja kiegyenlíteni. Ehhez be kell olvasnia a kapott QR-kódot, vagy meg kell adnia a csomagszámot az automatánál.
Utalás:
Rendelését követően automatikus levelezőrendszerünk egy „sikeres megrendelés” visszaigazoló e-mailt küld. Amennyiben nem érkezik meg ez az üzenet, érdemes ellenőriznie a spam mappát is. Az e-mail tartalmazza vállalkozásunk bankszámlaszámát, a rendelés bruttó végösszegét, valamint a megrendelés sorszámát, amelyet az átutalás közleményében szükséges feltüntetnie.
A rendelés beküldését követően 3 munkanap áll rendelkezésére az összeg átutalására. Ha a fizetés a harmadik munkanap után sem érkezik meg, rendszerünk automatikusan törli megrendelését.
A banki átutalás kitöltéséhez az alábbi adatok szükségesek:
Kedvezményezett: Szecsi Dekor Trade Kft.
Bank: BinX
Számlaszám: 30400001-00000000-84823131
Közlemény: A rendelés azonosítója
Bankkártyás fizetés:
Kényelmes fizetési megoldást kínálunk: megrendelését követően rendszerünk automatikusan átirányítja a Barion kártyás fizetési felületére. A sikeres tranzakció után visszakerül weboldalunkra, ezt követően rendszerünk kiállítja a számlát, amit automatikusan elküldünk az Ön e-mail címére. Innentől már csak annyi a teendője, hogy várja csomagja érkezését az Ön által megadott szállítási címre.
!FONTOS!:
Abban az esetben, ha a címzett nem veszi át a megrendelését…
Napjainkban a vállalkozások számára kiemelten fontos, hogy a csomagok sikeresen célba érjenek, mivel az újbóli kézbesítés minden esetben többletköltséget jelent a feladó számára. Amennyiben a címzett az első kézbesítési kísérlet után nem veszi át a csomagot, és azt másodszor is ki kell küldeni, a vállalkozás viseli az ismételt szállítási költséget.Ha a címzett a második alkalommal sem veszi át a csomagot, vásárlói fiókját egy olyan csoportba helyezzük át, ahol kizárólag előre fizetésre (banki átutalás vagy bankkártyás fizetés) van lehetőség. A csomagot kizárólag a fizetés teljesítését követően indítjuk útnak az Ön által megadott szállítási címre.
Kifizetett csomag esetén, a rendelés összekészítésnél hiányzik egy megrendelt termék...
Megrendelése és annak sikeres kifizetése után munkatársaink azonnal megkezdik a csomag összeállítását. Amennyiben a megrendelt termék időközben készlethiány miatt nem elérhető, vagy a kívánt mennyiség nem áll rendelkezésre, kollégánk haladéktalanul felveszi Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon vagy e-mail címen.
Személyes átvétel:
Amennyiben rendelését a Flóra Hungária Virágpiacon, értékesítési standunkon szeretné személyesen átvenni, kérjük, válassza a „Személyes átvétel” és „Készpénzes fizetés” lehetőséget.
Ha a rendelést nem a vállalkozás ügyvezetője, képviselője vagy alkalmazottja veszi át, hanem egy külső megbízott (például egy másik vállalkozás vagy terítő), kérjük, ezt előre jelezze a megjegyzés rovatban.